in 3 stappen naar een sterk merk

De MaatMerk methode is als het aanmeten van een kostuum. Je maten worden genomen, je past je nieuwe outfit en komt aantrekkelijk voor de dag. Zo kom je met MaatMerk in 3 stappen tot een Merk op maat:

De 3 fasen van de strategische methode van Maatmerk

Stap 1: Meten

Wat drijft jou? Waar sta je voor en waar komt dit vandaan? Kortom, wat is jouw verhaal? Jouw Waarom is de fundering van je merk en de reden waarom je als merk bestaat. We nemen je maten op, van jou als merk. Het bestaat uit 3 elementen: je merkwaarden, merkovertuiging en merkbelofte. Alles wat jij doet als merk, intern en extern, kun je toetsen aan deze maten.

Stap 2: Passen

Met de 1ste stap hebben we de basis gelegd voor jouw merkverhaal. Dit is het verhaal voor de buitenwereld. Het verhaal dat raakt, inspireert en de juiste klanten aantrekt. Jouw merkverhaal vormt de basis van al jouw communicatie naar buiten toe als merk. Dit verhaal moet jouw merk passen als een mooi maatpak en jouw klanten aansporen om fan te worden.

Stap 3: Aantrekken

Alles waar jij als merk voor staat moet natuurlijk ook herkenbaar zijn voor jouw doelgroep. Het moet fans maken van klanten. We vertalen het geheel naar een uniek en onderscheidend design, dat de juiste emoties en associaties oproept. En dat jouw merk de uitstraling geeft die het verdient. Jouw merk transformeert nu in een beleving die magnetisch werkt voor de juiste fans.

Met een sterke merkbeleving bereik je meer klanten, meer omzet en meer plezier.

Maatmerk methode

Jouw merk op maat.

Wat heb je nodig? En wat krijg je dan?

Het juiste strategische pakket om te groeien met je bedrijf als een sterk merk
Fried helpt je de juiste strategische keuzes te maken

Twijfel je nog?

Boek een gratis call. In deze 15 min. call kan je mij alles vragen.
Zo weet jij precies wat je nodig hebt om een sterk merk te worden.