Onze Kernwaarden

Friedlance_Kernwaarde_Persoonlijk.png

Persoonlijk

Door écht echt te zijn, open en eerlijk, zorgt voor betrokkenheid.

Friedlance_Kernwaarde_Scherp.png

Scherp

Doelgericht met veel flexibiliteit, dat geeft vertrouwen.

Friedlance_Kernwaarde_Impact.png

Impact

Betekenisvol willen zijn en waarde creëren is het doel.

 

Onze Missie

Sterke, aantrekkelijke en waardevolle merken creëren voor gedreven ondernemers.


Onze Visie

Bedrijven worden merken, ondernemers worden helden. Zij bouwen waarde op voor hun fans en de volgende generatie helden.

 

Hey, ik ben Fried Westland. In 2004 begonnen als freelance ontwerper, mini-design studio en uitgegroeid naar Art Director en Merken creator.

Voor ieder project zoek ik de samenwerking met gedreven professionals om iedere uitdaging zo flexibel mogelijk aan te kunnen gaan. Met deze laagdrempelige aanpak creëeren we sterke Merken voor ondernemers van mooie, middel grote, ambitieuze en duurzame bedrijven.
Vertel mij wat jouw uitdaging is en we creëeren het samen.

 

Ervaring

 

specialiteiten

  • Friedlance Creatives werkt voor o.a.: Garmin Nederland, Health Innovations, Thuja Capital, Synerkine Pharma, KbWorks, Bright Dynamics, Orange Pearl, Mutters Makelaardij, Matrix Dental etc.

  • Art Directie bij bij The Brand Floor voor o.a.: Bacardi Nederland, Royal Canin, Elsevier, Westland Kaas, Pets Place, Atkins etc.

  • Design partner van DVM United voor o.a.: Waternet, TS-Products, De Wereldwinkel, etc.

  • Freelance in-house design bij Bacardi Nederland

  • Graphic Design bij De Basis voor o.a.: Duyvis, Conimex, Henkel etc.

 
  • Merken creatie

  • Art directie

  • Grafisch ontwerp

  • Verpakkings ontwerp

  • Webdesign

  • Styling

  • GUI ontwerp

  • Productie advies